Mä en ymmärrä, mikä ihmisiä ny vaivaa! On menossa jos jonninlaista laulukisaa, viisukisaa ja jäkiskisaa. Meilläki telkku pauhaa ja väki pauhaa kun huudetaan "Suomi tekee kohta maalin...". Isäntä oli eilen jossaki kaupungissa, ja kun tätsy ei ehtiny viemään aamulla ulos, eikä iskä jaksanu nousta, niin en päässy ku vasta puolenpäivän aikaan aamutoimille! Ei sillä, mullahan on maailman venyvin rakko... mut hei camoon!
581718.jpg
Oon käyny jo uimassaki. Kävin, oisko se ollu jo kaks viikkoa sitte. Porskutin vaan suoraa päätä veteen korvat läpättäen. Nyt on ollu aika tuulista, ja meitsi menee lenkillä nenä tuulta vasten ja hajuja haistellen. Kävelyttäjä sanoo, et mä nolaan sen, kun seison kahella jalalla mangustina. Mut mun pitää tähystää! Sit joka pissin jälkeen pitää kaivaa ja korskua; teen selväks takana tulijoille, et "täs on mun viiva!". Muute, ku kerta oon tykästyny myös golfpalloon, niin täs on taidonnäyte tulevalta Montgomerylta!

581697.jpg